Wednesday, July 16, 2008

hurm.. :'(

malisa..
cantikkan nama tuh..secantik tuannya..

15/07/2008..
gerak hati selalu menipu..bg aku..tepulang pd masing2..
12.00noon- aku & lisa p cari mende yg da lame aku x bli..UPT..fobia rs nye..

bak kate lisa, "kita bkn beharap kak..tapi, kalau la ade, kite ley bjaga dr awl.."
ye sayang..akk stuju..tp dlm ati aku nie..lbih dr 1001 pengharapan..

3.00pm..aduihhh..x sabar nyew nk test..
3.10pm..hmm.. ;'( as usual..nyesal nye test..*moody*

kak..da test ke..adik aku yg sorang nie..soklan cepu mas..sbr2..jgn nangis bisik ati aku..kuat hani..kna kuat..dah....-ve..

mcm biasa..lisa slalu jd penenang aku..tape kak..try lg..

06.30pm..FS Trading..opis hubby..letihnye bdn nie..kusut lg jiwa aku..antara pcya ngn x..yeke -ve..ke sbb im not using the 1st moning urine..dgn pnuh harapan..
hati x tenteram lnsung..bpuluh sms aku sent pd lisa & adik..mudah2an jiwa nie akn tng..

lisa-"kak, kan kite da ckp dr awl..kite bkn bharap..tp kite cume nk tau..kalu de, bule kita bjaga dr awl..kalu xde, bkn rzki lgi..tgk umi, 1thn 4bln lps nikah br dpt along"...meleleh air mata aku..

adik-"ngah..sabar laa..blom rzki lg..awl lglaaa...sabar ek..ko jgn sdey2"..awatla ayaq mata nieh asik meleleh je..kuat hani..kuat!

07.30pm..
klinik pakar wanita...mntak dr scan..dlm ati nie x pts2 bdoa mudah2an upt td silap..mudah2an bile scan akn nmpk la kamu..kamuuu..

*hampa*
jwpn yg same..

hubby bwk p opis dia..then benti mkn jap kat old town white coffee house..
ish..bile renung je muke hubby..ayaq mata nie da betakung2..laju je mengalir..

"haaa...sudah..jgnla cmnie..kite awl lg laa..jgn tensenkan diri sndri.."-hubby-

hmm..kamuu..np la ssh sgt nk dptkan kamu..
*tears*

No comments: