Monday, July 20, 2009

Lame nyer laaa...

huhuhu..

awat da besawang da blog nie eh...blog sapa laaaa..

seb bek la blog aku..ekekekeke...



byk sgt sbnrnye mende da jd for d past 1year..de yg best, hepi & x kurang jugak yg sedey & pnuh tragis..



kamuuuu...

alhamdulillah..setelah puas aku bedoa, mengalir air mata menunggu kehadiran insan yg ssgt aku nantikan, aku telah dikurniakan satu nikmat yg amat bernilai..lbey bernilai dr selautan intan permata..lebih beharga dr segala2nye..aku da begelar mami...
huyeiiii..alhamdulillah..

izz nawfal darwish..nama yg sgt indah..penuh dgn kejutan & kenangan..
"kekuatan dermawan yg warak"...mudahan benih cinta mami & abi akn menjadi insan beguna..

dermawan (Nawfal)..
ketahuila syg..kehadirn nawfal sgt2 dinantikan..pengalaman membawa syg selama 9bln tak dpt mami gambarkan dgn kata2..
moga syg membesar dgn sempurna..

No comments: