Thursday, August 27, 2009

Gelak tawa..

anak mami sekarang dah makin pandai begurau senda..huhu pantang pandang sket, mule la tesengeh mcm kerang busuk wangi..asal panggil je nama syg, dah mule la meleleh2 air liur, sgt suka..

yang paling wat mami rs sgt seronok, bila pegang je sket, tang peha ke, perut ke, ketiak ke,senang cite pegang la kat mane pon especially tempat2 yg mmg agak sensitip, trus la mengekek2 ketawa..
YA Allah, baru nak masuk 4 bulan nie besok..macam2 akal baru syg dapat setiap hari..

petang smlm agk ujan sgtla lebat..so jalan pon sgt la jam..ade polis trafic tgh jalan pon, sket x membantu..menyemak membantut kan lg perjalanan ade lah..seb bek la mami nie penakut baik, kalau tak mau aje mami suuh polis tuh duk tepi diam2..jgn dok wat wat bz kat tgh jalan..

disebabkan jalan jam..mami sampai umah oma pon agak lewat..dah dekat nk berbuka dah pun..nawfal tgh dok dlm bouncer..mami pandang je syg tnpa sepatah perkataan pon kuar..huhu reaksi yg dah boleh mami jangka..menjerit smbil telonjak2 bdn bile tgk mami..huhu mami pon tium sana sket, sini sket..then ingt nk mandi trus..ttbe je, syg meraung sekuat hati..mai ahhh...tekezut gile mami..gaya mcm kena sebat..mami pon dok belek laa bdn syg..kot2 la ade semut ke, lipas ke..

tp x gak behenti nanges..trus mami angkat, dukung syg..uiksss otomatik trus diam..trus gelak mengekek2..lohhh nk mami dukung ke syg..cube la lainkali bgtau..sebut cmnie "MAMI, DUKUNG PLSS.." haha..

mulut plak skang ni, mmg sgt ramah..asikla berkicau berborak ngn sape aje yg dok ngadap muke dia..smlm, slps bebuka, mami tgk gaya mata tuh dah mcm nk tido..dah tegaru sana, menggosok2 muka, mata pon yg da sedia kecik makin kecik..tp xmo gak tdo..hmmm mmg nak kena sgt tomei mami nie..huhu meh tgk vids nie..haaa kan da kena deraa ngn oma..

video

No comments: